وب سایت چیست

طراحی وب سایت و یا به اختصار سایت چیست؟

وب سایت چیست

مقالات شرکت پارس آرین :: شرکت طراحی سایت در شیراز, طراحی حرفه ای وب سایت توسط متخصصین دارای مقام کشوری

همانطوریکه روزانه طراحی سایت های مختلفی را مشاهده میکنید ، تعریف خاصی از طراحی سایت در ذهن ما نقش می بندد که یکسری صفحاتی که به هم متصل شده اند و دارای نام یکسانی یا دامین میباشد و در زیر شاخه های آن قابل مشاهده هستند. که همه آنها دارای یک صفحه اصلی هستند که دسترسی به همه صفحات دیگر از آنجا آغاز می شود .

( توضیحات بیشتر در مورد مزایای داشتن یک وب سایت و طراحی سایت را از اینجا ببینید)

احتمالا تا کنون تعاریف زیادی در رابطه با طراحی وب سایت شنیده اید. مجموعه ای از صفحات وب متصل به هم هستند که  اغلب آنها شامل یك صفحه اصلی یا home page میباشند كه معمولا روی یك سرور قرار گرفته و به عنوان مجموعه ای از اطلاعات توسط یك فرد، گروه یا سازمان تهیه و نگهداری می شود. 

یك وبسایت معمولا شامل تعداد زیادی از فایل های مختلف می باشد كه در تعدادی پرونده مرتب شده هستند.

همان صورت كه شما فایل هایتان را در پرونده ها مختلفی روی كامپیوترتان مرتب می كنید. صفحه اصلی یك سایت استاتیک (در هنگام طراحی سایت) معمولا index.htm یا index.html یا default.html نام دارد و یا با پسوند های asp , php نیز بافت میشوند. وقتی كه یك آدرس وب (یا اسم دامنه) را در مرور گرتان تایپ می كنید مثلا (www.shiraz-site.ir)، برنامه مرورگر به سراغ اكانت میزبانی ای می رود كه این اسم دامنه به آن اشاره می كند، و به دنبال یكی از این فایل های اصلی می گردد. فرضا اگر فایلی به نام index.html را در آن وب طراحی سایت پیدا كند، این فایل( یا صفحه) را به صورت خودكار در مرور گر شما نمایش خواهد داد.

فایل index.html معمولا تركیبی از تصویر و متن و فیلم و صوت می باشد  كه طراح وب سایت بر اساس سلیقه و جذابیت بصری چیدمان آن ها را مشخص میكند. متن مورد نظر در صفحه وب سایت موجوداست، در حالی كه به تصاویر، به عنوان فایل هایی مستقل ارجاع و آدرس دهی می شوند. فایل های تصویری ممكن است در وب سایت خودتان (هاست سرور سایت تان) ذخیره شده باشند در كنار بقیه صفحات وب و فایل ها، یا آن چنان كه معمول است، در یك پرونده مجزا به نام images، یا ممكن است جای دیگری یا هاست یا وب سایت دیگری در اینترنت باشند. بعضی از نوشته ها و تصاویر یك صفحه می توانند به صفحات دیگر لینك شده باشند(یعنی می توانید روی آن ها كلیك كنید و به یك صفحه دیگر بروید). این مجموعه از صفحات وب، تصاویر و فایل های دیگری كه ممكن است در اكانت میزبانی تان داشته باشید مجموعا یك وب طراحی سایت، یا پایگاه وب را می سازند.

به طور خلاصه طراحی یك وب سایت شامل تعداد زیادی صفحه وب و تصویر است.

 

سایت وب چیست؟

وب سایت یا سایت وب، مجموعه ی از صفحات مرتبط به یکدیگر هستند که انبوهی از اطلاعات را در قالب متن، تصویر، صدا، و فیلم در اختیار بیننده قرار می دهند.

طراحی وب سایت، مکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه جهانی اینترنت می باشد. طراحی یک وب سایت می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی بروز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز برای صاحب وب سایت فراهم آورد.

طراحی وب سایت شما می تواند محلی برای تجارت و عرضه محصولات شما باشد.

وب سایت می تواند رزومه و معرفی توانایی ها یا نمونه کار ویا حتی محلی برای نوشته ها و تحقیقات و مقالات شما باشد.


وب سایت چیست

طراحی سایت در شیراز, طراح سایت در شیراز, شرکت طراحی سایت در شیراز, شرکت طراح سایت در شیراز, شرکت طراحی حرفه ای وب سایت در شیراز, شرکت بهینه سازی سایت در شیراز, شیراز سایت, سایت در شیراز, مرکز طراحی حرفه ای وب سایت در شیراز, بزرگترین شرکت طراحی سایت در شیراز, بزرگترین مرکز طراحی سایت در شیراز, www.shiraz-site.ir

طراحی سایت در شیراز, طراح سایت در شیراز, شرکت طراحی سایت در شیراز, شرکت طراح سایت در شیراز, شرکت طراحی حرفه ای وب سایت در شیراز, شرکت بهینه سازی سایت در شیراز, شیراز سایت, سایت در شیراز, مرکز طراحی حرفه ای وب سایت در شیراز, بزرگترین شرکت طراحی سایت در شیراز, بزرگترین مرکز طراحی سایت در شیراز, www.shiraz-site.ir

طراحی حرفه ای و تخصصی انواع وب سایت شرکتی

طراحی انواع وب سایت شرکتی بنا به نیاز شما و گرافیک مورد تایید شما